Przemysław T. Kudliński Przemysław T. Kudliński
429
BLOG

Zacznijmy walkę o polskość i Ojczyznę!

Przemysław T. Kudliński Przemysław T. Kudliński Polityka Obserwuj notkę 5

Polska znika i jest to zasługą nas samych, tak drodzy państwo to tylko i wyłącznie nasza wina że z nasza Ojczyzną dzieje się tak a nie inaczej.

Przecież główną wadą naszego narodu jest lenistwo. Nie chce nam się myśleć, zdajemy się jedynie na media a te po prostu wiercą nam kanały w mózgach i zalewają nieprawdą tylko po to by skłócić nas między sobą i zagarnąć to co dla nas najważniejsze – godność i honor.

W artykule Ukryci Żydzi rządzą Polską? Jest ich 6 milionów! Pani Magda Hartman pisze wyraźnie kto tak naprawdę rządzi Polską i dlaczego. Prawdą jest że podczas wojny wymordowano całą polską inteligencję i jedynie biednych Żydów, łatwo zrozumieć dlaczego, przecież inteligencja polska przeszkadzała wszystkim którzy chcieli zagarnąć naszą Ojczyznę, a chęć zagarnięcia Polski istnieje w umysłach wielu od wieków.
 

Próbowano na różne sposoby przejąć nasze ziemie, nie udało im się to poprzez wojny dzisiaj używają podstępu i medialnego bełkotu po to by ogłupić naród polski i dokonać tego co nie udało im się siłą. Napisałem nieco na ten temat w artykule: Unia Europejska - refleksja!. I z tego co zauważam udaje im się to z wielkim powodzeniem. Przejmują wszystko co się da w Polsce doprowadzając nas Polaków na skraj bankructwa. Robią to bardzo skutecznie podpierając się mediami i swoimi marionetkami którzy są u władzy.

Z Polską naszą Ojczyzną dzieje się źle, coraz gorzej...

Wszyscy polscy politycy lecą z nami, Narodem i naszą Ojczyzną w bambuko, wszyscy łącznie z rządem i Prezydentem - wiedzą że prawo gospodarcze napisane jest pod zachodnie firmy które co 3-4 lata zmieniają nazwę lub właściciela. Nie płaca żadnych podatków poza podatkiem za pracowników którym płacą najniższe pensje - ale za to wyprowadzają z Polski ogromne pieniądze - dzięki temu Polska biednieje, polskie firmy padają jedna po drugiej, naród biednieje, a wystarczyło tak jak proponowałem kiedyś - obniżyć ZUS i podatki a nasza Ojczyzna rozwijałaby się w zawrotnym tempie a Polacy żyli by godnie i dostatnio!

Dzisiaj mamy jedynie jedno wielkie zakłamanie ze strony wszystkich polityków, a robią to tylko po to by nie stracić "koryta" które jest wciąż pełne dzięki nam, Narodowi polskiemu - politycy jednak mają nas Polaków głęboko w d...e im zależy jedynie na kasie, czyli na pełnym "korycie" ...

Prawo Gospodarcze to tylko jeden z problemów naszej Ojczyzny, problemów jest wiele a nawet bardzo wiele, nie będę jednak ich wymieniał napiszę jednak o najważniejszym. O tym który musimy zmienić jak najszybciej aby Polska nie zniknęła z mapy świata.

Co należy zrobić aby spróbować uratować naszą Ojczyznę?

Na początek zaproponuję coś bardzo prostego, coś co wiąże się z polskością w naszej Ojczyźnie, a raczej z jej brakiem. Zauważcie że coraz więcej firm i instytucji mają nazwy które w żaden sposób nie są Polskie. Co prawda coraz więcej zagranicznych firm „osiedla” się w naszej Ojczyźnie ale także Polacy zaczynają nazywać swoje firmy i instytucje nie po polsku lecz w obcym języku!

To boli! A co za tym idzie pokazuje że ci Polacy zaczynają się wstydzić polskości, nie wspomnę już że bycie dla nich patriotą jest czymś złym. Tak drodzy państwo, z Polską dzieje się źle, a przecież wielu z was miało przodków którzy oddali życie za to żeby Polska, nasza ukochana Ojczyzna istniała i aby naród żył godnie i dostatnio i co się stało z wami, zapomnieliście o poświęceniu i walce waszych przodków po to tylko by wam samym żyło się lepiej i godniej w Ojczyźnie?

Ci cwaniacy zrozumieli że przejąć Polskę najłatwiej jest właśnie podstępem, skłócając i ogłupiając naród, musimy jednak to zmienić.

Jak już wspomniałem na początek zacznijmy omijać wszelkie instytucje, firmy i banki które maja nie polską nazwę. Nie korzystajmy z ich usług, nie kupujmy w tych sklepach, nie zakładajmy kont i nie bierzmy pożyczek w tych bankach.

To dobry początek działań dla Polski i Narodu polskiego. Nie korzystając z nie polskojęzycznych firm i instytucji pomożemy tym którzy maja polskie firmy i polskie nazwy tych firm. A zarazem ukrócimy zyski a może nawet doprowadzimy do bankructwa nie Polskie firmy i instytucje.


Do dzieła rodacy – zróbmy to!

Musimy zacząć działać bo zobaczcie co się dzieje z naszą Ojczyzną:



Zazdroszczę Białorusinom takiego patrioty jakim jest Łukaszenka, polecam nieco prawdy o tym do czego on nie dopuścił a na co pozwolili "pseudo polacy":
Zacznijmy być prawdziwymi ludźmi

Przemysław T. Kudliński ...po prostu człowiek ... Kontakt: poczta | gg: 7010003   Czym jestem?   Szarą żywą bryłą Która przez życie toczy się szare, Bez sensu, Bez wiary w człowieka, W istnienie. Bo czym jest istnienie bez wiary? Jest mrokiem, pustynią, kamieniem, Nicością. Jest powolnym konaniem.                       Grudzień 1973 PeKa ...te słowa napisałem w 1973 roku, gdy odchodził najbliższy memu sercu człowiek, mój dziadek. Człowiek który nauczył mnie szacunku do innych ludzi, człowiek dla którego wszystko wokół, ludzie, zwierzęta, przyroda, było ważniejsze niż on sam. Tak to wówczas odbierałem, ale gdy otrząsnąłem się, zrozumiałem że to było złudzenie, dziadek po prostu był człowiekiem całym swym sercem i duszą i dlatego był taki a nie inny. Dawał siebie innym i dostawał... Minęło tyle lat, kocham go, podziwiam i staram się mu dorównać, czy mi się to uda? ...marzy mi się żeby moje przyszłe wnuki żyły w normalnym państwie, w państwie w którym politycy służą państwu a nie państwo politykom. Dla mojego dziadka ja byłem najważniejszy, a może mi się tak wydawało - ale naprawdę tak się czułem gdy z nim przebywałem, i kocham go za to, chcę więc być taki jak on, kochać swoje wnuki i dać im wszystko co pozwoli im godnie żyć, no nie dosłownie dać, ale stworzyć takie warunki by dzięki swojemu zaangażowaniu mogli żyć godnie. Zacznijcie robić to samo, bądźcie natchnieniem dla najbliższych i stwórzcie im możliwość zaangażowania się w pracę dla swojego dobra, dobra najbliższych, niech nauczą się pracować po to by uczciwie i godnie żyć. W niektórych przypadkach zacząć trzeba będzie od samych siebie - zacznijmy więc razem... 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka